Til medlemmerne af
Foreningen Furn-tech│Dansk Møbelkontrol
Aarhus den 20. oktober 2021
Den ordinære generalforsamling i Furn-tech│Dansk Møbelkontrol, der jævnfør vedtægterne skal afholdes inden udgangen af april måned, har været udsat på grund af Corona-situationens forsamlingsforbud, men afholdes nu primo november.
Indkaldelse til ordinær generalforsamling
I henhold til vedtægterne indkaldes herved til ordinær generalforsamling i
Foreningen Furn-tech│Dansk Møbelkontrol
onsdag den 03. november 2021 kl. 12.00
hos Furn-tech│Dansk Møbelkontrol, Rytoften 5B, 2, 8210 Aarhus V
Den ordinære generalforsamling afholdes med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent og referent.
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år.
- Forelæggelse af revideret årsrapport for det forløbne år til godkendelse.
- Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til orientering, herunder fastsættelse af kontingent og tilvalgskontingent(er).
- Behandling af indkomne forslag. (Ingen forslag indkommet)
- Valg af bestyrelsesmedlemmer (2 i lige år, 3 i ulige år) blandt foreningens medlemmer, hvoraf mindst 3 medlemmer skal være tilknyttet tilvalg 7.1 Dansk Møbelkontrol.
- Valg af personer, indstillet af bestyrelsen, til deltagelse i bestyrelsesarbejdet for ét år ad gangen.
- Valg af revisor (hvert år).
- Eventuelt.
Stemmeberettiget på generalforsamlingen er alene foreningens medlemmer; men serviceabonnenter i foreningen har ret til at deltage i generalforsamlingen. Der kan foruden egen stemme stemmes pr. fuldmagt for 2 medlemmer. Fuldmagtsblanketter kan rekvireres på mail@furn-tech.dk.
Link til indkaldelse inklusive tilmeldingsblanket 2021 – klik hér
Link til revideret årsrapport 2020 – klik hér
Link til referat inklusive bilag – klik hér
Link til foreningens vedtægter – klik hér
Med venlig hilsen
FURN-TECH│DANSK MØBELKONTROL
Lars Andersen, formand for bestyrelsen